Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

20 μηνύματα αγάπης και πάθους που μπορείτε να στείλετε στον άνδρα σας

Τα χρόνια περνούν και οι σχέσεις φθείρονται -είναι φυσικό και πολύ κοινό φαινόμενο. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το επιτρέψετε! Μπορείτε να κάνετε πολλά για να ανανεώσετε τη σχέση σας και να ξυπνήσετε το πάθος. Μπορείτε να ντυθείτε με τα πιο σέξι ρούχα σας, να ετοιμάσετε ένα ρομαντικό δείπνο ή, απλούστερα, να του στείλετε ένα μήνυμα στο κινητό που θα τον εκπλήξει. Ένα μήνυμα αγάπης ή ένα μήνυμα με ερωτικό υπονοούμενο είναι εγγυημένος τρόπος να ταράξετε τα λιμνάζοντα νερά του γάμου σας.
Ιδού λοιπόν μερικές προτάσεις για να δώσετε φτερά στη σχέση σας –άλλες είναι αγαπησιάρικες, άλλες παιχνιδιάρικες κι άλλες τολμηρές. Ο γραπτός λόγος επιτρέπει να ειπωθούν όσα δύσκολα λέγονται. Πάρτε λοιπόν μερικές ιδέες, εμπνευστείτε και αυτοσχεδιάστε!
«Γεια σου μωρό μου! Πότε θα έρθεις; Μου έλειψες…»
«Νομίζω ότι είσαι πολύ ωραίος σήμερα. Μην αργήσεις να γυρίσεις, σε περιμένω!»
«Μωρό μου, το ξέρω ότι δεν στο λέω συχνά, αλλά σ’ αγαπάω πολύ!»
«Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί. Έτσι… για να το ξέρεις.»
«Ελπίζω ότι δεν έχεις πολλή δουλειά σήμερα, γιατί ανυπομονώ να σε δω το βράδυ!»
«Τι κάνεις το βράδυ;»
«Χωρίς εσένα η ζωή μου θα ήταν άδεια! Σε λατρεύω!»
«Σε θέλω!»
«Θέλω να ξέρεις ότι είσαι ο σημαντικότερος άνθρωπος στη ζωή μου! Σ’ αγαπάω!»
«Είμαι πολύ τυχερή που σ'έχω στη ζωή μου! Νομίζω ότι παντρεύτηκα τον καλύτερο άνδρα του κόσμου!»
«Δεν βαρέθηκες να δουλεύεις; Γύρνα πίσω στην γυναίκα σου που σε περιμένει επιτέλους!»
«Μωρό μου, δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα. Σ’ αγαπάω!»
«Σήμερα, αύριο, πάντα… θα σ’ αγαπάω!»
«Το ξέρεις ότι σ’ αγαπάω όσο τίποτα και κανέναν;»
«Θα ‘θελα να ήσουν εδώ τώρα, να με πάρεις αγκαλιά και να με χαϊδέψεις.»
«Ψιτ! Σε σκέφτομαι συνέχεια…»
«Νομίζω ότι χρειάζομαι μερικά φιλιά…»
«Είσαι ο καλύτερος φίλος, ο καλύτερος πατέρας και ο καλύτερος σύντροφος που θα μπορούσε να έχει κανείς!Νιώθω τόσο τυχερή…» 
«Είσαι η αδελφή ψυχή μου!»
«Εκτός από τέλειος εραστής είσαι και ο καλύτερος φίλος που είχα ποτέ!»
- See more at: http://www.mama365.gr/21588/20-mhnymata-agaphs-kai-pathoys-poy-mporeite-na-steilete.html#sthash.TXGdqQI7.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...