Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

«Όχι, δεν είμαι έγκυος.Αυτή είναι η κοιλιά μου μετά τον τοκετό!»

women-em
Από την στιγμή που αποκτήσαμε το μωρό  μας  πέρασαν 12 μέρες.
Άφησα το μωρό για λίγο με την μαμά μου στο σπίτι και βγήκαμε να πάρουμε κάποια πράγματα για το μωρό και για μένα.
Περιμέναμε στην ουρά και ένας κύριος που βρισκόταν μπροστά με την συζυγό του μου δίνει την σειρά του λέγοντας: «Περάστε εσείς πρώτη που είστε και σε ενδιαφέρουσα .»
Δεν είπα τίποτα, κοίταξα λοξά τον άντρα μου  και απλά προχώρησα μπροστά αφού μου έδωσε την σειρά του.
Την άλλη μέρα βρήκαμε κάποιον γνωστό του άντρα μου που δεν με γνώριζε και φεύγοντας μας χαιρετάει λέγοντας: «Άντε τα λέμε σύντομα μόλις γεννήσεις» και μου ευχήθηκε να πάνε όλα καλά στον τοκετό.Είπα ευχαριστώ και μετά φύγαμε.
Λίγες μέρες αργότερα ένα ζευγάρι  με ένα καροτσάκι με νεογέννητο και ο άντρας της με κοιτάει χαμογελαστά και μου λέει: «Αχ και εσύ περιμένεις μωρό πότε με το καλό;»
Ε, τότε δεν άντεξα. Το κακό τρίτωσε και ήρθε η ώρα να μιλήσω. «Δεν είμαι έγκυος κύριε, απλά αυτή είναι η κοιλιά μου μετά τον τοκετό!«Εκείνος φάνηκε ότι ντράπηκε και μπόρεσε να ψελλίσει ένα «Ωχ, και μια συγνώμη»φεύγοντας.
Δεν είναι ότι ενοχλήθηκα τόσο πολύ αλλά δεν ήταν το μόνο περιστατικό και για αυτό ξέσπασα.
Πότε λοιπόν πρέπει να υποθέσουμε πως κάποια γυναίκα είναι έγκυος;
Ποτέ.
Για να μην  βρεθείτε στην θέση των παραπάνω ανθρώπων απλά ακολουθήστε τα παρακάτω στοιχεία κλειδιά: 
  • Αν μια γυναίκα δεν έχει μωρό μαζί της δεν σημαίνει πως είναι έγκυος.
  • Αν δεν αναφέρει πότε γεννάει τότε σημαίνει πως έχει γεννήσει.
  • Αν δεν λέει πως έχει αποκτήσει μωρό τότε είναι έγκυος.
  • Αν η κοιλιά της έχει σχήμα σφαιρικό σαν μπάλα μπάσκετ τότε θα είναι έγκυος.
  • Αν το στομάχι της είναι απλά παραοφυσκωμένο τότε δεν είναι.
Τέλος θυμηθείτε πως καλύτερα θα ήταν να κρατάτε για καλό και για κακό το στόμα σας κλειστό για να μην ζητάτε συγνώμη μετά…
babyradio.gr- Γεωργία Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...