Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Πώς αλλάζει ο γάμος τις γυναίκες…! ΘΑ ΛΙΩΣΕΤΕ…


pos-allazei-gamos-ti-gynaika
Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια. Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με τους φίλους του. Οπότε ένα βράδυ λέει στη Ελένη:
– Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με τον Αντωνάκη και τον Κώστα για καμία μπύρα…
Κι η Ελένη:
– Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιά προτιμάς! Kι ανοίγει το ψυγείο και να σου μέσα καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές και ξένες.
– Ναι, αλλά βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και κάτι.
– Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τί προτιμάς ! Kαι του παρουσιάζει έναν δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια, τί καπνιστά, τί σολωμούς, τί χαβιάρια, τί όλα τα είδη τυριών, τί τα καλύτερα είδη αλλαντικών…
Κόκαλο ο Γιάννης.
– Ναι, αλλά βρε γλυκουλίνι μου, στο μπαρ την μπύρα την πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια.
– Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιό προτιμάς! Kι ανοίγει την κατάψυξη και να σου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας παγωμένα!
– Ναι, αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε την μπύρα μας λέμε και καμία βρωμοκουβέντα!
– Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου; Πιες, λοιπόν, τη γα****νη την μπύρα σου, φάε τους γα****νους μεζέδες σου και κόψε τις μ*****ες, γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά. Το πιασες καρ***λη;
[via]
ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΓΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΩΣ Ο ΓΑΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΛΕΩ ΕΓΩ..ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ..ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.. Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ Η ΕΠΑΝΑΠΑΥΣΗ ΟΤΙ ΟΚ ΜΑΓΑΠΑΕΙ ΕΔΩ ΘΑ ΝΑΙ ΔΕ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ..ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΘΑΥΤΕΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...