Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Μήπως η μητρότητα μας κάνει κακές απέναντι στις άλλες γυναίκες;

7403157
Μου είπαν πως όταν γίνω μητέρα θα γίνω πιο ευγενική, πιο συγκαταβατική και καλύτερος άνθρωπος. Από την στιγμή που έγινα μητέρα δεν έχω καταλάβει αν  η μητρότητα σε κάνει καλύτερο  αν έγινα  άνθρωπο  ή χειρότερο. 
Πάντα προσπαθούσα να είμαι καλός άνθρωπος. Δεν ξέρω τι άποψη έχουν οι άλλοι άνθρωποι για εμένα, αλλά πάντα προσπαθούσα να μην δημιουργώ άσχημες καταστάσεις.Όλα αυτά συνέβαιναν πριν γίνω μητέρα. Από την στιγμή που έγινα μαμά άρχισα να ενοχλούμαι με τα πάντα, να είμαι εγωίστρια και να κατηγορώ καταστάσεις και ανθρώπους. 
Όμως ξαφνικά άρχισα να  κάνω σκέψεις και να λέω πράγματα σε άλλες μητέρες  τα οποία δεν υπήρχε περίπτωση να πω πριν γίνω μητέρα:
«Σε παρακαλώ κυρία μου μιλάς και εσύ που έχεις μόνο ένα παιδί;
Τουλάχιστον εσύ έχεις καθαρίστρια.
Περίμενε να γίνεις γονιός και έλα να μου πεις.
Τι παραπονιέσαι; Έχεις την πεθερά σου και την μαμά σου να σε βοηθάνε και μιλάς;»
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν ήμουν καλός άνθρωπος και τελικά έγινα τόσο κακή που κατακρίνω τους πάντες; Μήπως η μητρότητα αντί να με κάνει πιο ευγενική με κάνει χειρότερη;
Μήπως ο χαρακτήρας μας αλλάζει ανάλογα με την τροπή που έχει πάρει η ζωή μας; 
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει .Όπως και να χει προσπαθώ να θυμίζω στον εαυτό μου πως το ότι η ζωή μου δυσκολεύει δεν σημαίνει πως πρέπει να γίνομαι κακιά με τους ανθρώπους;
Εσείς νιώθετε πως η μητρότητα σας άλλαξε προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο;
babyradio.gr- Κατερίνα Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...