Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ!






Όπως καταλαβαίνεις και οι καλές ιδέες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, σε αυτές που είναι έξυπνες στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό και σε αυτές που βοηθούν στην ουσιαστική επίλυση ενός κοινού προβλήματος, που έχουμε οι περισσότεροι. Μάντεψε τώρα ποια από τις δύο θα είναι πιο κερδοφόρα!

Αν θες λοιπόν να δεις αν η επιχειρηματική ιδέα που σκέφτηκες είναι βιώσιμη, θα πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου αυτές τις 5 ερωτήσεις που ακολουθούν!

Πως θα καταλάβεις αν μια επιχειρηματική ιδέα είναι βιώσιμη

epixirimatiki idea tips
Μπορεί να έχεις ήδη προσπαθήσει και να έχεις υλοποιήσει κάποιες ιδέες σου, οι οποίες ενώ περίμενες ότι θα κερδίσουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, τελικά δεν ήταν οικονομικά αποδοτικές. Μπορείς όμως, να αποτρέψεις το να ξανά συμβεί κάτι τέτοιο απαντώντας σε πέντε βασικά ερωτήματα!

1. Βοηθάς στο να λυθεί ένα κοινό πρόβλημα;

Το πρώτο ερώτημα πιστεύω πως είναι αρκετά εύκολο για να απαντηθεί, αλλά απίστευτα σημαντικό! Ο σκοπός δεν είναι να βρεις απλά κάτι πρωτοποριακό, αλλά να μπορεί να βοηθήσει κατά ένα μεγάλο ποσοστό τον μέσο άνθρωπο.
Μπορείς να κάνεις πρώτα απ” όλα κάποια έρευνα αγοράς για να δεις τι είναι αυτό που λείπει από την αγορά, ή πως θα μπορούσες να βελτιώσεις κάποιοπροϊόν που υπάρχει ήδη, αλλά έχει κενά.

2. Υπάρχει περίπτωση ο κόσμος να πληρώσει για το προϊόν σου;

pelatis xrimata
Και εδώ θα σε βοηθούσε πολύ μια έρευνα αγοράς, ώστε να δεις σε τι επίπεδο βρίσκονται οι πωλήσεις από άλλα παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες.
Σκέψου όμως, ότι κάποιος ερχόταν σε σένα με αυτό το προϊόν, τι θα έκανες εσύ θα το αγόραζες; Και αν ναι πόσα χρήματα θα ήσουν διατεθειμένος να δώσεις; Αν δεν καταφέρεις να πείσεις τον εαυτό σου πρώτα, δεν θα μπορέσεις να πείσεις και τους άλλους, οπότε σκέψου το!

3. Έχει η ιδέα σου προδιαγραφές για να επεκταθεί;

Θα μου πεις το βασικό για μένα είναι να καταφέρω να βγάλω χρήματα και μετά βλέπουμε. Εφόσον όμως η ιδέα σου είναι όντως καλή, είτε το πιστεύεις είτε όχι τα χρήματα θα έρθουν σχετικά εύκολα. Μετά όμως τι θα κάνεις;
Για να μπορέσεις να συνεχίσεις να έχεις κέρδος, θα πρέπει η πρόταση σου να έχει περιθώρια ανάπτυξης. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα ανοίξει κάποιο υποκατάστημα και σε άλλο μέρος, ή ακόμη και ότι θα βγει ένα πιο εξελιγμένο μοντέλο. Το βασικό όμως είναι να μπορείς να κάνεις κάτι πριν κουραστεί ο κόσμος, ώστε να τους τραβήξεις και πάλι το ενδιαφέρον.

4. Υπάρχει αυτή η πρόταση ήδη στην αγορά;

idea-agora-kainotoma
Αυτό είναι πολύ εύκολο να το τσεκάρεις μέσω του Google. Είπαμε αν έχεις πάρει μια γενική ιδέα και την έχεις πάει ένα βήμα παραπέρα, τότε είσαι σε πολύ καλό δρόμο, αν όμως υπάρχει αυτούσια στην αγορά, τότε μπορεί και να μην έχεις πολλές πιθανότητες να πετύχεις!

5. Μπορεί να διαρκέσει για περισσότερο από έναν χρόνο;

Τώρα θα μου πεις, λες να μην το σκέφτηκα αυτό; Κι όμως πολλοί δεν το υπολογίζουν. Κυρίως, όταν η επιχειρησιακή σου πρόταση αφορά για παράδειγμα την μόδα, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι τάσεις της μόδας δεν κρατούν για πολύ. Οπότε θα ήταν προτιμότερο να επιλέξεις να λύσεις ένα πιο μακροπρόθεσμο πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...