Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

Τι συμβαίνει σε μια γυναίκα που έχει να κάνει σεξ 4 μήνες

Αναγνώστριά μας ρωτά: 
Με το αγόρι μου έχω να κάνω σεξ 4 μήνες, συνέχεια τσακωνόμαστε και ζηλεύω. Τι φταίει; 
Στο ερώτημά σας απαντά ο ψυχολόγος Γιώργος Πανταζόπουλος 
Καλησπέρα. Όσο τετριμμένο και αν ακουστεί, για ο,τι γίνεται σε μία σχέση φταίνε πάντα και τα δύο μέλη της. Είναι αναπόφευκτο όταν μία σχέση περνάει κρίση να επηρεάζεται άμεσα η σεξουαλική ζωή του ζευγαριού ενώ παράλληλα να υπάρχει μία ένταση η οποία να διοχετεύεται μέσω ζήλιας ή/και συχνών τσακωμών. Χωρίς άγχος και πανικό, αλλά μέσω της ειλικρινής συζήτησης, της συναισθηματικής προσέγγισης και επικοινωνίας με τον σύντροφο σου μπορείς να βοηθηθείς ώστε να κατανοήσεις την πηγή των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε στην σχέση.

Σεξ με γλώσσα και δάχτυλα- Tεχνικές για απίστευτους οργασμούς

Η ψυχοθεραπεύτρια και συγγραφέας, ειδική σε ζητήματα σχέσεων Λουίζα Μπερντ περιγράφει το πώς μπορεί ένας άνδρας να διεγείρει πολύ τη γυναίκα με τρυφερές και αισθησιακές κινήσεις αλλά κυρίως με τα χείλη  τη γλώσσα και τα δάχτυλά του. Αν ο άνδρας γνωρίζει καλά το χάρτη του γυναικείου σώματος και την τεχνική μπορεί πραγματικά να προσφέρει απόλαυση και αισθησιακή σεξουαλική εκτόνωση στη γυναίκα. 
"Το να γδύνετε ο ένας τον άλλο, αποτελεί ένα από τα ωραιότερα σκαλοπάτια της ανερχόμενης έντασης της ερωτικής πράξης. Εκείνος που γδύνει τον άλλο, λέει στην πραγματικότητα «διεγείρομαι από σένα και από το σώμα σου, και θέλω ν’ απολαμβάνω τη θέα του». Εκείνος που γδύνεται από τον άλλο ανακοινώνει την παράδοσή του προς τον σύντροφό του, λέγοντας «έχω ένα δώ­ρο για σένα και σου το δίνω να το ξετυλίξεις εσύ». Αλλά, πριν το γδύσιμο, δείξτε το θαυμασμό σας για το σώμα της. Αγγίξτε την.
Εξερευνήστε τα χαρακτηριστικά της με τις άκρες των δαχτύλων σας, όπως ένας τυφλός προσπαθεί να διαβάσει τα χαρακτηριστικά ενός φίλου που τον ξαναβρίσκει ύστερα από καιρό.
Αφήστε τα δάχτυλά σας να τρέξουν, περ­νώντας μέσα από τα μαλλιά, στους κροτάφους της, γύρω από τ’ αυτιά της και το σβέρκο της. Σύρετε πολύ ελαφρά τα δά­χτυλά σας πάνω στο δέρμα του προσώπου της, στα μάγουλα, στις γωνιές του στόματός της και στα βλέφαρά της.
Κινείστε τα δάχτυλά σας επάνω στο δέρμα της αργά, χαϊδευτικά, προ­σεκτικά και τρυφερά.
Το άγγιγμά σας πρέπει να της προσφέ­ρει όχι μόνο ικανοποίηση με την αφή, αλλά να της μεταδίνει την ευχαρίστηση που εσείς νιώθετε μ’ αυτό το άγγιγμά σας.
Όπως και ολόκληρος ο έρωτας, έτσι και αυτό πρέπει να κλεί­νει μέσα του την αιωνιότητα.
Αν η κίνησή σας αυτή γίνεται με κάποια ανυπομονησία, θ’ αποτελεί εσφαλμένη χειρονομία. Σε κάθε γυναίκα υπάρχει μεγάλο μέρος από τα γατίσια χαρακτηριστικά.
Της αρέσει να την χαϊδεύουν, να την κάνουν να ρουθουνίζει μ’ εκείνη τη Βα­θιά γυναικεία ικανοποίηση. Ελάχιστες κοπέλες -απ’ τις αμέ­τρητες που γνωρίζω λόγω της δουλειάς μου- θα παραπονιόντουσαν ποτέ επειδή δέχονταν υπερβολικά τρυφερή μεταχείρι­ση από τα χέρια του εραστή τους.
Το φιλί είναι κάτι που ίσως αξίζει να του διατεθεί ιδιαί­τερο κεφάλαιο.
Από τις προσωπικές παρατηρήσεις μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ερωτικό φιλί, όπως και οι περισσότερες άλλες ερωτικές εκδηλώσεις, έχει μεγαλύτερη επίδραση στις γυναίκες, παρά στους άντρες.
Πώς κατέληξα στο συμπέρασμα αυτό; Απλούστατα. Αν οι άντρες απολάμβαναν τόσα πολλά από αυτό, θα υπήρχαν κάθε φορά πολύ περισσότερα φιλιά - πολλές φορές περισσότερα. Και το φιλί θα γινόταν μια πολύ περισσότερο αναπτυγμένη μορφή τέχνης.
Τα γυναικεία χείλη θεωρούνται -δικαιολογημένα- σαν ένα από τα περισσότερο ερωτογόνα σημεία του σώματός της. Η κοπέλα που δεν διεγείρεται εξαιρετικά από ένα παρατεταμένο, βαθύ και γεμάτο σημασία φιλί του εραστή της, είναι πολύ πι­θανό πως δεν μπορεί να διεγερθεί από τίποτα. Αλλά, όπως γνωρίζει καθένας που πέρασε τα δεκαοχτώ του, υπάρχουν φι­λιά και φιλιά.
Τα φιλιά για τα οποία λαχταράμε συνεχώς εμείς οι κοπέλες, είναι εκείνα που μας κάνουν να μη σκεφτόμαστε τίποτε άλλο από το σεξ και που μας λένε πως οι άντρες της ζωής μας δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από το σεξ. Θέλουμε να μας φιλάνε με τρόπο που να προκαλεί κάθε είδους έντονα συναισθήματα σε μερικά μυστικά σημεία του σώματός μας.
Ο πρώτος κανόνας σας πρέπει να είναι: Ξεχάστε οτιδήπο­τε άλλο, όταν την φιλάτε. Αν το μυαλό σας πάει κάπου αλλού εκείνη τη στιγμή, η κοπέλα θα το καταλάβει. Κι αν ακόμη έχει κάποια σεξουαλική διάθεση, το αποτέλεσμα θα είναι απο- γοητευτικό. Λεν ξέρω γιατί χάνεται αμέσως αυτή η διάθεση, μόλις παρεμβληθούν άλλες σκέψεις, αλλά έτσι συμβαίνει πά­ντα. Χάνει την ποιότητα της «μοναδικής πράξης».
Και καμιά γυναίκα δεν θέλει ν’ ανταγωνίζεται με άλλα πρόσωπα και πράγματα στον κόσμο του άντρα της, όταν φιλάει και την φι­λάνε. Κι αν διαισθανθεί κάτι τέτοιο, θα προτιμούσε, ίσως, να εγκαταλείψει την ερωτική επαφή... Γι’ αυτό, όταν την φιλάτε, η σκέψη σας σας πρέπει να είναι μόνο σ’ εκείνη. Στη γλώσ­σα της, στο σώμα της, στη γεύση, στο άρωμα του σώματός της, στη θερμότητά του. Αυτές οι «άλλες σκέψεις» θα εξακο­λουθούν να σας περιμένουν, μια ώρα ή μια μέρα αργότερα.
Κλείστε τους την πόρτα, όταν παίρνετε εκείνη στην αγκαλιά σας.
Μερικές φορές, ένα από τα άγρια αυτά «παθητικά» φιλιά μπορεί να είναι συναρπαστικό. Ξέρετε για ποιο σας μιλάω: όταν εκείνος την αρπάζει στην αγκαλιά του και «λιώνει τα χείλη του επάνω της». Αν η γυναίκα σας έχει το προνόμιο να απολαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά τέτοια φιλιά -πράγμα που δεν συμβαίνει με τις περισσότερες κοπέλες- τα περισσότερα φιλιά σας πρέπει ν’ αρχίζουν με χαμηλότερους τόνους πά­θους.
Κι αυτοί οι τόνοι ανεβαίνουν σιγά σιγά. Βασικός κανό­νας της ερωτικής συμπεριφοράς σας να είναι η απλότητα. Χαϊδέψτε τα χείλη της με τα δικά σας. Εξερευνήστε με πολλή λεπτότητα το περίγραμμα των χειλιών της, πρώτα με τα χείλη σας και μετά με την άκρη τη γλώσσας σας. Κάνετέ την να σας ακολουθήσει σ’ αυτό που επιδιώκετε.
Όταν την φιλάτε, πρέπει η γλώσσα σας να την παρασύρει αναπόφευκτα στη σκέψη της σεξουαλικής πράξης. Οι σκέψεις αυτές είναι αναπόφευκτες. Το φιλί τής προσφέρει έναν πρό­λογο εκείνων που θα επακολουθήσουν.
Γλιστρίστε την άκρη της γλώσσα σας -και μόνο την άκρη- ελαφρά και αργά πάνω στα χείλη της και γύρω τους. Όχι ανάμεσα στα χείλη της, όχι ακόμα. Συγκεντρωθείτε. Λώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να νιώσει ολοκληρωτικά την εμπειρία της επικοινωνίας μέσα από τις απαλές κινήσεις των χειλιών και της γλώσσας. Μη βιάζεστε! Σας το ξαναείπα, το ξέρω, αλλά είναι τόσο σημαντικό αυτό, ώστε, όσες φορές και να το πω, θα είναι λίγο. Η πιο ικανοποιητική ερωτική πράξη μοιάζει με την εισαγωγή ενός μουσικού έργου: αρχίζει με χαμηλούς τόνους που σε βάζουν στο θέμα, χωρίς να το αποκαλύπτουν σ’ όλη τη διάστασή του. Και, καθώς προχωρά- ει, εντείνεται συνεχώς, ώσπου, στο αποκορύφωμά του, έρχεται η μεγάλη έκρηξη από την πίεση που μαζευόταν τόση ώρα.
Στην ερωτική πράξη, οι πιέσεις που δημιουργούνται απο­τελούν ένα εξαιρετικά μεγάλο μέρος της απόλαυσης. Γι’ αυτό δεν πρέπει να υπάχει καμιά βιασύνη, ειδικά για τη γυναίκα. Λλλά κι εσείς, έχετε μεγάλο κέρδος αν πηγαίνετε αργά. Όσο περισσότερο χρόνο και περισσότερη προσοχή καταβάλλετε στο άναμμα της φωτιάς της, τόσο περισσότερο εκείνη θα συμβάλει στις εκρήξεις, όταν φτάσει η ώρα της. Άλλωστε, αυτό δεν επι­θυμούσατε;
Όταν κάνετε τη γλώσσα σας να εισδύσει ανάμεσα στα χεί­λη της, κάντε το πραγματική είσδυση, μη σπρώχνετε απλώς τη γλώσσα σας μέσα στο στόμα της. Θυμηθείτε πως εκείνο που αναπαριστάνετε με τη γλώσσα σας, καθώς εισέρχεται ανάμεσα στα χείλη της, είναι η ίδια η σεξουαλική πράξη. Εξακοντίστε τη γλώσσα σας ανάμεσα στα χείλη της. Μόνο την άκρη της γλώσσας. Στην αρχή εισδύστε μόνο στα χείλη της. Η γλώσσα σας ζητά την άδεια της εισόδου, δεν γκρεμίζει την πύ­λη. Κάνετέ την να υποκύψει στην αίτησή σας.
Θα μπορέσετε να το καταλάβετε αυτό όταν φτάσει η στιγ­μή. Μπορεί ν’ ανοίξει εντελώς το στόμα της για να δεχτεί τη γλώσσα σας, ή να χαλαρώσει απλώς τα χείλη της για να σας επιτρέψει να εισδύσετε ανάμεσά τους. Από το σημείο αυτό και πέρα μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα - όλα πολύ δια- σκεδαστικά, αλλά και ερεθιστικά. Μπορεί να της αρέσει να σας νιώθει ν’ απλώνετε τη γλώσσα σας όσο περισσότερο μπο­ρείτε μέσα στο στόμα της. Μπορεί να την πιέσει με την γλώσ­σα της επάνω στον ουρανίσκο της και να την βυζάξει δυνατά, σαν να πρόκειται για καραμέλα. Αν η γλώσσα σας δεν διεισδύσει τόσο βαθιά, μπορεί να τη συναντήσει με τη δική της και να παίξετε έτσι γοητευτικά παιχνίδια, «κυνηγώντας» και αγγί­ζοντας ο ένας τη γλώσσα του άλλου, αφήνοντάς την, αν το θέλει, να εισδύσει με τη γλώσσα της στο δικό σας στόμα, «αντιστρέφοντας τους ρόλους» - σημάδι της διέγερσής της.
Ενώ θα την φιλάτε, θα πρέπει να κάνετε κάτι και με τα χέρια σας. Εκείνη θέλει να τα χρησιμοποιείτε. Χρησιμο­ποιείστε τα καλά και η αντίδρασή της στο φιλί σας θα είναι κάτι που ξεπερνά ακόμα και τα πιο τολμηρά όνειρά σας. Ξέρω τι θέλετε να κάνετε τώρα με τα χέρια σας. Αλλά, στο στάδιο αυτό, κρατήστε τα ακόμα μακριά από το σουτιέν και τη φού­στα της. Αργότερα θα έχετε άφθονο χρόνο γι’ αυτά. Και δεν χρειάζεται να κρεμιέστε επάνω της. Δεν έχει καμιά πρόθεση να σας φύγει. Δοκιμάστε να πάρετε απαλά το πρόσωπό της στα χέρια σας, για να συναντήσετε τα χείλη της. Μετά αφήστε τα δάχτυλά σας να κυλήσουν πάνω στα μάγουλα, στο λαιμό, στ’ αυτιά της και σ’ άλλα σημεία του προσώπου της. Ή, εξερευνήστε με τα δάχτυλά σας την καμπύλη των ώμων της, τους μυς που βρίσκονται κατά μήκος της σπονδυλικής της στήλης, την κοιλότητα της μέσης της. Αφήστε τα χέρια σας να περιπλανώνται παντού. Μετακινείστε τα σ’ όλο το μήκος της εξω­τερικής επιφάνειας των μηρών της, μέχρι τη μέση της. Χαϊδέψτε την με τα δάχτυλά σας πάνω από τους γοφούς και την κοιλότητα της ράχης της, τραβώντας την προς το σώμα σας.
Τα χάδια σας έξω από τα ρούχα της πρέπει να υπόσχονται τι πρόκειται να γίνει και όχι να της το προσφέρουν. Όσο πε­ρισσότερα υπόσχεστε, τόσο περισσότερα θα περιμένει κι εκεί­νη και τόσο μεγαλύτερη διέγερση θα νιώσει. Γι’ αυτό, φροντί­στε να γίνετε παραγωγός διέγερσης.
Κάνετέ την να νιώσει πως ανυπομονεί να πετάξει τα ρού­χα της και να ξεκολλήσει από πάνω σας τα δικά σας. Θα σας λατρεύει γι’ αυτό - και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο που μπορείτε να φανταστείτε".

Το κοριτσάκι και το όρνιο: Η εικόνα της απελπισίας που οδήγησε το φωτογράφο στην αυτοκτονία

Το κοριτσάκι και το όρνιο: Η εικόνα της απελπισίας που οδήγησε το φωτογράφο στην αυτοκτονία - Media

Το όρνιο περιμένει το θάνατο του παιδιού για να το φάει. Η συγκλονιστική αυτή φωτογραφία ελήφθη από τον Νοτιοαφρικάνο φωτογράφο Κέβιν Κάρτερ το 1993 στο Σουδάν.
Μέλος της ίδιας αποστολής περιγράφει το χρονικό της φωτογραφίας: «Οι γονείς του παιδιού έπαιρναν τρόφιμα από το αεροπλάνο και έτσι άφησαν για λίγο κοριτσάκι μόνο του. Τότε ένα όρνιο προσγειώθηκε πίσω από το κοριτσάκι. Ο Κάρτες πλησίασε πού αργά και τράβηξε τη φωτογραφία από απόσταση περίπου 10 μέτρων. Στη συνέχεια τράβηξε μερικές ακόμα και μετά έδιωξε το πουλί».
Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε το Μάρτιο του 1993 στους New York Times θεωρήθηκε εξαιρετικά αμφιλεγόμενη καθώς υπήρξαν και άλλες αναφορές που υποστήριζαν ότι ο Κάρτερ περίμενε 20 λεπτά για να απαθανατίσει την κατάλληλη στιγμή, πριν τελικά διώξει το πουλί.
Οι αντιδράσεις στις ΗΠΑ υπήρξαν σφοδρότατες και ο Κάρτερ βομβαρδιζόταν συνεχώς από ερωτήσεις, για το τι τελικά έπραξε και αν βοήθησε το κοριτσάκι ή αν απλώς τη χρησιμοποίησε για να βγάλει μία φωτογραφία.
Οι Times αναγκάστηκαν να εκδώσουν ανακοινώσει δηλώνοντας ότι το παιδί κατάφερε να φτάσει στον σταθμό βοήθειας, αλλά μετά από εκεί κανείς δεν ξέρει τι απέγινε».
Όλα τα παραπάνω είχαν σημαντική επίδραση στην υγεία του Κάρτερ ο οποίος έπεσε σε βαριά κατάθλιψη. Ο ίδιος δήλωνε ότι είχε μετανιώσει που δεν βοήθησε το κοριτσάκι περισσότερο.
Παρά το γεγονός ότι το 1994 τιμήθηκε με βραβείο Πούλιτζερ, τον ίδιο χρόνο αυτοκτόνησε.
Οδήγησε μέχρι ενός σημείου στο οποίο έπαιζε ως παιδί και στη συνέχεια με ένα λάστιχο συνέδεσε την εξάτμιση με την καμπίνα του αυτοκινήτου χωρίς να σβήσει τη μηχανή.
Πέθανε από δηλητηρίαση που του προκάλεσε το μονοξείδιο του άνθρακα.
Πίσω του άφησε ένα βαριά καταθλιπτικό σημείωμα αυτοκτονίας, το οποίο παρατίθεται αυτούσιο στα αγγλικά:
“I am depressed … without phone … money for rent … money for child support … money for debts … money!!! … I am haunted by the vivid memories of killings and corpses and anger and pain … of starving or wounded children, of trigger-happy madmen, often police, of killer executioners … I have gone to join Ken if I am that lucky.”
Ο Κέβιν Κάρτερ

Πώς είναι το παιδάκι Αιγόκερως (tη κορη μου..)

Αν το μωράκι σας γεννήθηκε μεταξύ 22 Δεκεμβρίου και 20 Ιανουαρίου, τότε ανήκει στο ζώδιο του ...