Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Γυναίκα! Απλά…

Γυναίκα! Απλά…
Μία μέρα σαν όλες τις άλλες, καθημερινή, λίγο μουντή, λίγο γελαστή και λίγο στο τρέξιμο! Έτσι όπως κάθε άλλη ημέρα. Και μπαίνω σε σκέψεις· σε σκέψεις που με οδηγούν στο πόσα πράγματα κάνουμε οι γυναίκες, πόσο αποτελεσματικά, πόσους ρόλους κρατάμε στα χέρια σαν ζογκλέρ με μπαλάκια, και πως δεν αρκεί μόνο μία μέρα τον χρόνο (όπως είθισται την Ημέρα της Γυναίκας) για να τιμηθούμε. Σκέφτομαι πως είναι πολύ ωραίο να σκεφτόμαστε κάθε μέρα σαν να γιορτάζουμε και να τιμάμε τους εαυτούς μας, πρώτες εμείς για εμάς!
Αναλογίζομαι όλα αυτά που έχουν γυναικεία υπόσταση: η φύση, η γη, η γέννηση, η ζωή, η αγάπη, η τρυφερότητα, η δύναμη, η ενέργεια, η ελπίδα, η πίστη. Αναλογίζομαι ταυτόχρονα όλους τους ρόλους που αναλαμβάνει μία γυναίκα και πόσες προσδοκίες έχει ο καθένας : η κόρη, η αδερφή, η φίλη, η σύντροφος, η ερωμένη, η μάνα, η θεία, η γιαγιά.
Σκέφτομαι πως βομβαρδίζομαι συνεχώς με διαφημιστικά κι ανακοινώσεις για μακιγιάζ, αδυνάτισμα κι αισθητικές επεμβάσεις για να γίνει, λέει πιο όμορφη η γυναίκα της ζωής μου, δηλαδή εγώ.
Τί εννοούν πιο όμορφη;
Δηλαδή η ομορφιά μου και το είναι μου κρύβεται στα χρώματα και στα κιλά; όχι δεν νομίζω!
Η ομορφιά κάθε γυναίκας κρύβεται στο χαμόγελο, και στην ζεστασιά της αγκαλιάς της· κρύβεται στο τρυφερό χάδι και το ξυράφι μυαλό που λύνει προβλήματα καθημερινότητας· κρύβεται στο ζεστό φαγητό που ταϊζει την οικογένεια της· κρύβεται σε κάθε μικρή ή μεγάλη αισθητική παρέμβαση που η ίδια θέλει να προσφέρει στον εαυτό της εκ των έσω! Και ναι, βέβαια, δεν λέω είναι σημαντική η εξωτερική εμφάνιση κι είναι όμορφο να φροντίζω τον εαυτό μου μέσα κι έξω, ακόμα όμως πιο όμορφο θεωρώ πως είναι το να επιτρέπω στο θηλυκό μου να εκφράζεται με την αρμονία που μου χαρίζει το "τα'χω βρει μ' εμένα"! Κι αυτό από μόνο του ομορφαίνει ακόμα περισσότερο κάθε μου χαμόγελο και κάθε μου βήμα!
Αποφασίζω λοιπόν να κάνω ένα δώρο σε κάθε σημαντική γυναίκα στην ζωή μου, την μάνα, την κόρη, την αδερφή, την φίλη και έτσι να γιορτάζω καθημερινά χαρίζοντας κάτι από εμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...